Followers

Saturday 6 March 2010

Semalam aku memulakan satu perjalanan related to biz dengan menumpang kereta Norzi meredah jalanraya menuju KL ke Pusat Dagangan Phileo Damansara . So terlambat 15 minit dari agenda yang bermula at 2.00pm. Ramai yg hadir, terdiri dari usahawan-usahawan dari Sabah & Serawak, Brunei, Johor, Melaka,Kedah,Penang,Kelantan dan KL.
Okay, pembukaan yang wonderful by Steven hingga berpanjangan ke jam 7.00mlm. Kami berdua teruja untuk mendengar seanjutnya tetapi solat jamak belum lagi.Bergegas kami turun ke basement, ada surau yang lengkap dengan sejadah dan telekung, Yes!Selepas continue dgn solat maghrib dan jamak Isyak, kami makan kat kedai berdekatan,lapar!
Hujan muai turun dan aku semakin lapar. Order nasi berlaukkan gulai ayam dan sayur + air limau. Alhamdulillah...Lepas tu kami ke Jalan Pahang utk berjumpa dua orang prospek.Singgah minum di Restaurant Haslam berhadapan dengan Hospital Tawakkal.Ada lima orang dari group yg sama duk makan juga so kami berdua mencelah memperkenakan diri. Bersapa dan chat for half an hour,kami pun bertolak balik ke Penang. Aku sempat memesan 5 roti canai kerana menjangka sarapan di rumah pastinya.
On the way semua smooth kecuali selepas Tapah ada accident antara lori dan kereta yang menuju arah ke KL.Kecut juga melihatnya kerana kami kan wanita,sensitif dan sentimental and soft ha ha...namun berhati waja...
Alhamdulillah selamat sampai ke rumah at 5.15am.

No comments:

Post a Comment